Tuesday, 30 July 2013

ramadhan. :)

assalamualaikum warahmatullah. 

alhamdulillah sebab Allah still pinjamkan nyawa untuk teruskan hidup.
alahmdulillah dengan segala nikmat yang Allah beri.
mungkin kita nampak kecil. tapi besar bagi orang yang hargai.
mungkin nampak remeh, tapi serius kat mata yang berfikir.
^^

" Dan janganlah kamu seperti orang orang yang lupa kepada Allah, 
sehingga Allah menjadikan mereka lupa akan diri sendiri "

Intoduction, supaya mulakan sesuatu dengan bersyukur. :)

Hari ni, fasa yang ketiga dalam bulan ramadhan.
tapi, amalan apa je yang aku buat. 
apa je yang aku istiqamahkan.
Astagfirullah.

Padahal, Allah dah janjikan ganjaran yang berlipat ganda 
bagi bulan Ramadhan.
rasa kecil sangat di mata Allah.

astagfirullah 
astagfirullah
astagfirullah

semoga Aku dapat bertemu dengan lailatul Qadr.

and, dalam bulan Ramadhan ni, teringat zaman sesama kekawan dulu.
sekarang goyang kaki kat rumah. 

buka puasa sama sama,
pergi terawih sama sama,
pergi cari makanan sama sama,
ingat mengingatkan sama sama,

rindu kan semua tu sangat sangat.

oh rindukan Khairina Subre, *taktahu nak pergi kuliah ngan sape nanti. 
sobss *nangis*
paling banyak cari makan bulan puasa dengan makcik ni lah.
bila kamu mahu muncul ha? 

hehe over plak.

rindu usrati.
our naqibah, miss shaz.
bulan ramadhan dolu dolu, banyak bg santapan rohani.
rindu nak bermain.
roomates.
classmates.lecturemates.
and schoolmates.

oh rindukan semua lah.

harap dapat bertemu lagi ya Ramadhan.
harap dapat jumpa lagi segala gala yang dirindui.
harap dapat jumpa lagi kawan kawan yang boleh mengingatkan. 

wallahu alam.